View: 379|Reply: 3

Проблемы с WI FI Problems with WIFI

[Copy link]

1

Threads

4

Posts

85

Credits

Member

Rank: 2

Credits
85
Post time 2023-12-09 19:01:05 | Show all posts |Read mode
Edited by accnsk at 2023-12-11 08:01

Добрый день! SER5 MAX, Ryzen 7 5800H При просмотре IP TV рассыпается на квадратики изображение и заикается звук, если подключаюсь к сети через внешний модуль WI FI, подключенный к ПК через USB порт, то все нормально, никаких проблем. Может быть подскажите в чем причина и как исправить? Это скрин замера скорости с родным модулем WI FI

Good afternoon When watching IP TV, the image crumbles into squares and the sound stutters, if I connect to the network via an external WI FI module connected to the PC via a USB port, then everything is fine, no problems. Maybe tell me what the reason is and how to fix it? This is a screenshot of speed measurement with a native WI FI module
Снимок экрана 2023-12-09 174009.png
Reply

Use magic Report

0

Threads

702

Posts

2537

Credits

Moderator

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Credits
2537
Post time 2023-12-11 16:10:54 | Show all posts
hello , sorry for the trouble, pls try to update the driver.
Driver:   https://mega.nz/folder/agkDyYJR#IdBuES-SQi37XHEe37gTuA
Tutorial:  https://mega.nz/file/mvAS1bQK#xX ... LDUFcxN5WUi6OrYy2js
If that does not work, you could try to unplug the network card and then re-insert it physically to see if that could work, or we could send you a network card replacement.
Hope it helps, Have a nice day!
Reply Support Not support

Use magic Report

1

Threads

4

Posts

85

Credits

Member

Rank: 2

Credits
85
 Author| Post time 2023-12-14 12:33:34 | Show all posts
Edited by accnsk at 2023-12-14 12:38

Здравствуйте! Большое спасибо за драйвер, установил, но изменений практически нет, так же заикается звук и рассыпается картинка, может быть чуть реже стал проявляться глюк, а может быть мне так показалось. Ставлю внешний модуль, все нормально, никаких проблем. С уважением, Александр!
Reply Support Not support

Use magic Report

0

Threads

702

Posts

2537

Credits

Moderator

Rank: 7Rank: 7Rank: 7

Credits
2537
Post time 2023-12-14 15:50:21 | Show all posts
hello, if that so, how about we send you a network card replacement? pls send us your address for delivery to our after-sales email: support-pc@bee-link.com, thanks
Reply Support Not support

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Sign up

Points Rules

Quick Reply To Top Return to the list